Jump to content


Photo

Seriously


  • Please log in to reply
180 replies to this topic

#1 mellie24

mellie24

    I Am Nightlife

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 41199 posts
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:25 AM

This dude here is annoying as hell!! Why does he insist on coming over to my desk and harrassing me every 30 min?


:drink11:

1383585_601854039855750_933160602_n.jpg


#2 Maverick

Maverick

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17153 posts
  • Gender:Male
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:28 AM

This dude here is annoying as hell!! Why does he insist on coming over to my desk and harrassing me every 30 min?


:drink11:




maybe he heard of your djais days and wants to get some
lol

Morning boo
"yeah who died and made them so cool, they are dorks, right? Shit, they didnt even come onto this board until 2005, and missed the days when we were KINGS!"

prove it... mav's a stud... he makes george clooney look like a hobo...

Posted Image

#3 tg328tg

tg328tg

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18262 posts
  • Gender:Male
  • Location:unda
  • Interests:anything that tastes good, smells good, gets you drunk, makes you money or gives you wood.
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:29 AM

is his name wwolf?
snow if vegas? whats next a black president...

#4 TheHighlightOfTheNIGHT

TheHighlightOfTheNIGHT

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18553 posts
  • Interests:anything to do with........anything
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:32 AM

This dude here is annoying as hell!! Why does he insist on coming over to my desk and harrassing me every 30 min?


:drink11:




maybe he heard of your djais days and wants to get some
lol

Morning boo

lol Best.MAVCUNT.post.ever
Posted Image

Posted ImagePosted Image


Posted Image


Posted Image

#5 mellie24

mellie24

    I Am Nightlife

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 41199 posts
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:33 AM

This dude here is annoying as hell!! Why does he insist on coming over to my desk and harrassing me every 30 min?


:drink11:




maybe he heard of your djais days and wants to get some
lol

Morning boo


i'm a whale, doubt it.

1383585_601854039855750_933160602_n.jpg


#6 420forme

420forme

    Been here since the guido days

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7608 posts
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:35 AM

This dude here is annoying as hell!! Why does he insist on coming over to my desk and harrassing me every 30 min?


:drink11:



he probably wants to put his dingus in your poopchute
"Hahahahahahahahah Yeah brooooooo, I am obsessed with this internet shit, lol. damn, everyone is on here! Stay tuned for the newest photochops, lol. So, we talk on NJG, we met in person, now myspace, if things keep up i'll be the ring bearer in your wedding!!" BROmg


In 1976 one of the worlds most influental clubs opened up in New York's Greenwich Village, at 84 King Street. No one knew back then that this club would live for some 11 years and that it would also give name to it's own music genre - "Garage". The club was of course the legendary Paradise Garage or - "the Garage" as the regular guests use to reffer to it. The club was owned and run by.... the late Michael Brody. When the Garage opened in 1976, the club fast became a very important piece to the now [76-77] rapidly grooving Disco Music scene. The club with it's very open-minded, mainly black gay clientel became one of the trendiest places in no time. Everyone wanted to know what was going on there and wanted to test their songs/remixes on the Garage audience. As famous and legendary as the club itself was the Garage's DJ -the late Larry Levan. Larry was the resident DJ of "the Garage" and to many people he was "the Garage". Lots of people, celebrities alike, and other DJ's, came to the club just to hear him play... He was a true master behind the turntables. Unfortunately the club was forced to close down in September 26, 1987




"No bottles, no models, no dealers, no peelers, no gogo?s, no photos? Just you, me and the music comin? thru? the speakers!? DannyTenaglia



Posted Image



Of course, the Village People aside, disco never really sucked, and it never really died, either. It simply stripped itself of the tawdry nouveau-riche accoutrements and went back underground, where it rediscovered its countercultural roots as a black, gay liberation movement, only to reemerge in the mid '80s as house music (initially called garage music), which was then imported into Britain, where it was recirculated as global youth culture.









420 FRIENDLY


beyourself and no one else





Let us burn one from end to end
and pass it over to me my friend.
Burn it long but burn it slow,
to light me up before I go.

If you don't light my fire then don't come around,
'cos I'm gonna burn one down,
yes I'm gonna burn one down,

My choice is what I choose to do,
and if I'm causin' no harm it shouldn't bother you.
Your choice is who you choose to be,
and if your causin no harm then you're alright in me

If you don't light my fire then don't come around,
'cos I'm gonna burn one down,
yes I'm gonna burn one down.

Burn the gift from the earth,
and whats from the earth is of the greatest worth,
so before you knock it try it first,
oh you'll see it's a blessing and it's not a curse.

If you don't light my fire then don't come around,
'cos I'm gonna burn one down,
yes I'm gonna burn one, ohh.


Posted Image




Yea, right... keep dreaming. I certainly don't have "23 inch guns", but I happen to be in really good shape and was a division 1 athlete.



DJJOHNNYGUNZ - Bootleg DJ Extradonair but Dumb As A Rock


#7 Maverick

Maverick

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17153 posts
  • Gender:Male
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:35 AM

This dude here is annoying as hell!! Why does he insist on coming over to my desk and harrassing me every 30 min?


:drink11:




maybe he heard of your djais days and wants to get some
lol

Morning boo


i'm a whale, doubt it.



maybe he has a sick fetish for girls who are preggers and "married"
"yeah who died and made them so cool, they are dorks, right? Shit, they didnt even come onto this board until 2005, and missed the days when we were KINGS!"

prove it... mav's a stud... he makes george clooney look like a hobo...

Posted Image

#8 integrity1

integrity1

    NLSOCIETY All Star

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1358 posts
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:35 AM

Is it Jersey Jeff? Is he correcting your grammar everytime you speak? Is he coming back every 30 minutes as someone else?
Posted Image
Posted ImagePosted Image

#9 mellie24

mellie24

    I Am Nightlife

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 41199 posts
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:36 AM

This dude here is annoying as hell!! Why does he insist on coming over to my desk and harrassing me every 30 min?


:drink11:



he probably wants to put his dingus in your poopchute


eeww. I dont even let TEH CUBAN do that.

1383585_601854039855750_933160602_n.jpg


#10 Kyle

Kyle

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 23473 posts
  • Gender:Male
  • Location:The Garden State
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:37 AM

Is it Jersey Jeff? Is he correcting your grammar everytime you speak? Is he coming back every 30 minutes as someone else?

haha

#11 420forme

420forme

    Been here since the guido days

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7608 posts
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:39 AM

This dude here is annoying as hell!! Why does he insist on coming over to my desk and harrassing me every 30 min?


:drink11:




maybe he heard of your djais days and wants to get some
lol

Morning boo


i'm a whale, doubt it.



maybe he has a sick fetish for girls who are preggers and "married"



MELLIE IS REALLY PREGO?
"Hahahahahahahahah Yeah brooooooo, I am obsessed with this internet shit, lol. damn, everyone is on here! Stay tuned for the newest photochops, lol. So, we talk on NJG, we met in person, now myspace, if things keep up i'll be the ring bearer in your wedding!!" BROmg


In 1976 one of the worlds most influental clubs opened up in New York's Greenwich Village, at 84 King Street. No one knew back then that this club would live for some 11 years and that it would also give name to it's own music genre - "Garage". The club was of course the legendary Paradise Garage or - "the Garage" as the regular guests use to reffer to it. The club was owned and run by.... the late Michael Brody. When the Garage opened in 1976, the club fast became a very important piece to the now [76-77] rapidly grooving Disco Music scene. The club with it's very open-minded, mainly black gay clientel became one of the trendiest places in no time. Everyone wanted to know what was going on there and wanted to test their songs/remixes on the Garage audience. As famous and legendary as the club itself was the Garage's DJ -the late Larry Levan. Larry was the resident DJ of "the Garage" and to many people he was "the Garage". Lots of people, celebrities alike, and other DJ's, came to the club just to hear him play... He was a true master behind the turntables. Unfortunately the club was forced to close down in September 26, 1987




"No bottles, no models, no dealers, no peelers, no gogo?s, no photos? Just you, me and the music comin? thru? the speakers!? DannyTenaglia



Posted Image



Of course, the Village People aside, disco never really sucked, and it never really died, either. It simply stripped itself of the tawdry nouveau-riche accoutrements and went back underground, where it rediscovered its countercultural roots as a black, gay liberation movement, only to reemerge in the mid '80s as house music (initially called garage music), which was then imported into Britain, where it was recirculated as global youth culture.









420 FRIENDLY


beyourself and no one else





Let us burn one from end to end
and pass it over to me my friend.
Burn it long but burn it slow,
to light me up before I go.

If you don't light my fire then don't come around,
'cos I'm gonna burn one down,
yes I'm gonna burn one down,

My choice is what I choose to do,
and if I'm causin' no harm it shouldn't bother you.
Your choice is who you choose to be,
and if your causin no harm then you're alright in me

If you don't light my fire then don't come around,
'cos I'm gonna burn one down,
yes I'm gonna burn one down.

Burn the gift from the earth,
and whats from the earth is of the greatest worth,
so before you knock it try it first,
oh you'll see it's a blessing and it's not a curse.

If you don't light my fire then don't come around,
'cos I'm gonna burn one down,
yes I'm gonna burn one, ohh.


Posted Image




Yea, right... keep dreaming. I certainly don't have "23 inch guns", but I happen to be in really good shape and was a division 1 athlete.



DJJOHNNYGUNZ - Bootleg DJ Extradonair but Dumb As A Rock


#12 mellie24

mellie24

    I Am Nightlife

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 41199 posts
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:40 AM

AND he keeps touching me. And I swear he is trying to look down my shirt.

1383585_601854039855750_933160602_n.jpg


#13 Kyle

Kyle

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 23473 posts
  • Gender:Male
  • Location:The Garden State
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:41 AM

Just give him a peak. WTF? it's all about sharing bros...

#14 Maverick

Maverick

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17153 posts
  • Gender:Male
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:43 AM

AND he keeps touching me. And I swear he is trying to look down my shirt.



I agree with kyle, just give him a peek, OR if you want i can email him the bathroom pic
"yeah who died and made them so cool, they are dorks, right? Shit, they didnt even come onto this board until 2005, and missed the days when we were KINGS!"

prove it... mav's a stud... he makes george clooney look like a hobo...

Posted Image

#15 NJCHICK

NJCHICK

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 25075 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:NY
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:46 AM

Mels how many months are you?

#16 mellie24

mellie24

    I Am Nightlife

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 41199 posts
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:47 AM

Mels how many months are you?


4

1383585_601854039855750_933160602_n.jpg


#17 Maverick

Maverick

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17153 posts
  • Gender:Male
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:47 AM

Mels how many months are you?



n/m

Edited by Maverick, 14 August 2008 - 08:48 AM.

"yeah who died and made them so cool, they are dorks, right? Shit, they didnt even come onto this board until 2005, and missed the days when we were KINGS!"

prove it... mav's a stud... he makes george clooney look like a hobo...

Posted Image

#18 NJCHICK

NJCHICK

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 25075 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:NY
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:57 AM

Mels how many months are you?


4

Awww, is your daughter excited?

#19 benjamin

benjamin

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 21206 posts
  • Gender:Male
  • Location:whereever my wife tells me to buy a house
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 08:57 AM

Mels how many months are you?

she is 363 months old

Edited by benjamin, 14 August 2008 - 08:58 AM.

Posted Image
Posted Image
Posted Image

#20 mellie24

mellie24

    I Am Nightlife

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 41199 posts
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 09:07 AM

Mels how many months are you?


4

Awww, is your daughter excited?


Ehh a little jel

1383585_601854039855750_933160602_n.jpg


#21 RUReady

RUReady

    NLSociety Faithful

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4692 posts
  • Gender:Female
  • Location:New Jersey
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 09:11 AM

CONGRATS ON THE BABY!!! :drink11:

#22 NJCHICK

NJCHICK

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 25075 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:NY
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 09:11 AM

Mels how many months are you?


4

Awww, is your daughter excited?


Ehh a little jel

She'll get over it.

Congrats btw!

#23 Maverick

Maverick

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17153 posts
  • Gender:Male
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 09:14 AM

is the cuban def the father?
"yeah who died and made them so cool, they are dorks, right? Shit, they didnt even come onto this board until 2005, and missed the days when we were KINGS!"

prove it... mav's a stud... he makes george clooney look like a hobo...

Posted Image

#24 mellie24

mellie24

    I Am Nightlife

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 41199 posts
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 09:16 AM

is the cuban def the father?


shut up dick face

1383585_601854039855750_933160602_n.jpg


#25 Maverick

Maverick

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17153 posts
  • Gender:Male
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 09:18 AM

is the cuban def the father?


shut up dick face



next question:

When are you getting married?
"yeah who died and made them so cool, they are dorks, right? Shit, they didnt even come onto this board until 2005, and missed the days when we were KINGS!"

prove it... mav's a stud... he makes george clooney look like a hobo...

Posted Image

#26 tg328tg

tg328tg

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18262 posts
  • Gender:Male
  • Location:unda
  • Interests:anything that tastes good, smells good, gets you drunk, makes you money or gives you wood.
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 09:19 AM

this place should be renamed www.dramawith607error.com
snow if vegas? whats next a black president...

#27 benjamin

benjamin

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 21206 posts
  • Gender:Male
  • Location:whereever my wife tells me to buy a house
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 09:24 AM

is the cuban def the father?


shut up dick face



next question:

When are you getting married?

OMG GET OFF HER DICK ALREADY
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#28 Kyle

Kyle

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 23473 posts
  • Gender:Male
  • Location:The Garden State
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 09:24 AM

this place should be renamed www.dramawith607error.com

I miss Drama.

#29 Kyle

Kyle

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 23473 posts
  • Gender:Male
  • Location:The Garden State
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 09:25 AM

My wife is going to probably be preggos as well when i get married...

#30 mellie24

mellie24

    I Am Nightlife

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 41199 posts
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 09:25 AM

is the cuban def the father?


shut up dick face



next question:

When are you getting married?

OMG GET OFF HER DICK ALREADY


you know your dying to know. dont try to play it off.

1383585_601854039855750_933160602_n.jpg


#31 benjamin

benjamin

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 21206 posts
  • Gender:Male
  • Location:whereever my wife tells me to buy a house
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 09:27 AM

..

you know your dying to know. dont try to play it off.


i think you are full of shit
but that reaaly doesnt matter to you
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#32 mellie24

mellie24

    I Am Nightlife

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 41199 posts
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 09:28 AM

..

you know your dying to know. dont try to play it off.


but that reaaly doesnt matter to you



DING DING we have a winner!!!

Edited by mellie24, 14 August 2008 - 09:28 AM.

1383585_601854039855750_933160602_n.jpg


#33 NJCHICK

NJCHICK

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 25075 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:NY
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 09:29 AM

..

you know your dying to know. dont try to play it off.


but that reaaly doesnt matter to you



DING DING we have a winner!!!

Is this really all a hoax?

I don't get it...

#34 mellie24

mellie24

    I Am Nightlife

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 41199 posts
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 09:30 AM

..

you know your dying to know. dont try to play it off.


but that reaaly doesnt matter to you



DING DING we have a winner!!!

Is this really all a hoax?

I don't get it...


No its not. But for some reason ben thinks i cant finally have met a great man and we are happy and together and expecting.

1383585_601854039855750_933160602_n.jpg


#35 tg328tg

tg328tg

    Mighty Nightlifer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18262 posts
  • Gender:Male
  • Location:unda
  • Interests:anything that tastes good, smells good, gets you drunk, makes you money or gives you wood.
  • Nightlife Area NJ/NY Area

Posted 14 August 2008 - 09:30 AM

this place should be renamed www.dramawith607error.com

I miss Drama.

i miss drama's bitties
snow if vegas? whats next a black president...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users